Analytics

Få hjælp til at spore vigtige hændelser på din hjemmeside

Få hjælp til e-handelssporing

Vi tilbyder fejlsøgning og opsætning af e-handelssporing på hjemmesider bygget i WordPress, Prestashop, Magento, Shopify, Drupal, Wix mfl.

Få hjælp til målsporing

Spor dine henvendelser, klik på telefonnumre, emails og meget mere sammen med os. Uanset hvad du ønsker at måle på, kan vi finde en løsning til dig

Find dine "moneypages"

Vi analyserer dit data og finder de vigtigste insights. Hvilke sider lander brugerne på? Hvilke sider performer bedst? Hvilke sider kan optimeres? Vi finder svarene.

Google Analytics

er et essentielt værktøj til indsamling af data på din hjemmside. Måske er du allerede godt i gang med at bruge det, måske er der udfordringer eller måske leder du bare efter nogen til at give dig tips og tricks til den daglige brug af analytics. Vi er her for at hjælpe dig finde svar på spørgsmål som:

  • Er min analytics sat korrekt op?
  • Hvordan sporer jeg målkonverteringer?
  • Kan jeg få mit eget dashboard?
  • Hvor finder jeg data på besøgende fra mit nærområde?

 

Få mere ud af dit data i samarbejde med vores specialister. Sammen finder vi den bedste løsning til at kunne tracke de hændelser, som er relevante for din annoncering.

Er du træt af at rode rundt i analytics?

Så kan du med fordel få dit helt eget dashboard i Google Data Studio, sat op præcist som du vil have det.

Dashboardet kan indeholde flere sider og kan laves i et printbart format. Der er desuden mulighed for at opsætte automatisk email, så du kan få sendt en mail hver uge, måned eller kvartal afhængigt af dit behov. Dashboardet vil spare en masse tid, fordi I kan samle alle jeres datakilder, hvilket betyder I ikke behøver at have flere forskellige analyseprogrammer åbne. 

I Data Studio er vi ikke begrænset til analytics data. Her kan man med fordel tilføje andre trafikkilder eller relevant data fra forskellige API’er. Det kunne være data fra kilder som:

  • Facebook
  • Instagram
  • Mailchimp
  • Activecampaign
  • Sleeknote
  • Egen database
  • Og mange flere

 

Det skal være nemt

Vi ved det kan være svært, at gennemskue hvad et dashboard præcist skal indeholde. Derfor holder vi altid et opstartsmøde, hvor vi i fælleskab gennemgår jeres ønsker til dashboardet. 

Google Tag Manager giver dig øget muligheder

Her har du muligheden for at få opsat unikke sporingsmuligheder, helt uden at skulle kode i selve hjemmesiden.

Der er rigeligt med spændende muligheder at finde i Tag Manager.

Man kan blandt andet bruge det til:

  • Facebook Pixel
  • Heatmaps
  • Hændelsessporing
  • Sleeknote og andre lignende scripts
  • Sporing af klik på PDF, Links mv.

Vi hjælper dig med at opsætte og identificere mulighederne i Tag Manager. Kontakt os i dag og hør nærmere om hvordan GTM kan forbedre din tracking.

Lad os hjælpe dig

Kom godt i gang med analyse sammen med os.