Google Ads

Resultatorienteret annoncering

Få flere kunder med Google Ads

Sådan skriver alle bureauer … Vi er heldigvis en tand anderledes. For det første er Google Ads ikke for alle – det er for næsten alle. For det andet er det ikke alle virksomheder, der kan køre Google Ads med overskud. Det varierer meget og hver case er unik. Succes med Google-annoncering kræver mere af virksomheden, end man egentlig går og tror. Det er ikke altid nok bare at have et godt bureau. Det kræver et godt bagland.

 

Vi kan garantere, at dine kampagner bliver optimeret, så du opnår den bedste ydelse af dine annoncekroner. Dette ved vi, fordi vi fra opstarten opsætter målinger, der gør resultaterne gennemsigtige i henhold til den aftalte strategi.

Book et gratis møde og få gennemgået mulighederne for netop din virksomhed.

Vigtigt!

Vi aftaler i fælleskab et fast timebudget hver måned. Budgettet skal bruges til vedligeholdelse og optimering af dine Google Ads-kampagner. 

Vi rådgiver dig i forhold til hvor mange timer, vi mener er dækkende.

Vigtig information

Vi bruger ikke timer på dit klippekort, hvis ikke vi har aftalt et budget på forhånd. Det betyder, at du selv kan bestemme hvor meget eller hvor lidt, vi skal arbejde på din Google Ads konto.

Vi hjælper med mere end bare annoncering

Vi samler brikkerne

Uanset om du er fra en lille virksomhed eller en koncern, kan vi hjælpe dig med at finde de helt rette spillere til at optimere driften af din online annoncering.

Vi behøver ikke altid at være de eneste på din annoncering. Det er efterhånden meget normalt at have en medarbejder internt, der enten gerne vil lære Google Ads eller allerede kan i forvejen. Derfor tilbyder vi fleksible løsninger, hvor din virksomheds eksisterende kompetencer kommer med i spil. 

En klar strategi

Strategi er for mange virksomheder noget de allerede har fastlagt. Desværre halter eksekveringen ofte, og strategien bliver derfor sjældent ført ud i virkeligheden. Vi hjælper dig med at komme gennem hele processen.

Uanset hvor i strategi-fasen din virksomhed er, kan vi hjælpe med planlægning og eksekvering. Det kan enten være i form af at vi overtager al eksekvering på Google Ads kontoen, eller hjælper til fra sidelinjen i et skræddersyet sparringsforløb. 

Kvalitetskontrol

Vi har kvalitetskontrol på vores Google Ads-produktion i form af ‘4-øjne-princippet’. Det betyder, at der altid er mindst 4 øjne på nye kampagner.


Det minimerer risikoen for fejl og sikrer en højere kvalitet i det leverede produkt. 

Workshops & træning

Har du selv et brændende ønske om at blive Google Ads specialist? Så tilbyder vi one-on-one træning og workshop.



Vi starter med at identificere dit niveau. Hvad kan du i forvejen og hvor har du brug for yderligere træning. 

Hele træningsforløbet eller workshoppen bliver skræddersyet til det øjeblikkelige behov du har, ud fra den branche eller virksomhed du arbejder i. 

Tracking og analytics

Google Ads-kunder har ofte behov for konverteringssporing og analyse. Behovet er unikt for den enkelte virksomhed og derfor får alle kunder opsat sporing, der passer til deres behov.

 
  • Opkaldssporing
  • Kontaktformularer
  • Bookinger
  • E-handel
  • Leads
  • SMS
  • Videooptagelser i Hotjar
  • Facebook Pixel
  • Downloads af PDF
  • Klik på specifikke knapper

    Ja mulighederne er mange og det er behovende også. Dit behov er ikke det samme som din nabos og derfor afdækker vi, i den indledende fase, hvilken slags sporing som er relevant for dig. 

Skærmdeling og gennemgang

På opstartsmødet gennemgår vi planen for Google Ads-kontoen. Det sker med brugen af skærmdeling, så du kan se hvad vi ser og kan følge med, mens vi forklarer vores kommende indsats.

Det er vigtigt for os, at du er involveret i hvad der skal ske. Det er trods alt dig, der kender din virksomhed bedst. Vi drager ligeså meget nytte af opstartsmøderne, som kunderne gør. 

Under gennemgangen taler vi blandt andet om:

  • Branding
  • Virksomhedens kommunikationsform
  • Hvad må ikke / må vi
  • Målsætningen
  • Virksomhedens produkter / services
  • Virksomhedens kerneværdier
  • Virksomhedens historie

De informationer vi får fra dig som kunde, anvender vi i kampagnerne i så høj en grad vi kan.

Undervisning i Google Ads

Kenneth er ekstern lektor på UCN i Aalborg og underviser jævnligt i Google Ads, SEO og Analytics.

Få et værdifuldt kursus eller mini uddannelsesforløb med fokus på at styrke dine eksisterende kompetencer. Er du helt ny i faget eller ønsker du at få oplært en medarbejder, kan du med fordel bestille et tilbud på et undervisningsforløb, der passer til virksomhedens behov. 

Alle forløb skræddersyes således de passer til virksomhedens nuværende og fremtidig annoncering. 

Månedlig rapportering

Hver måned får du en email fra din specialist med månedens resultat.

Som minimum alle tal og statistikker fra Google Ads. Alle kunder får muligheden for at få deres helt eget dashboard, lavet ud fra deres behov. 

Rapporten kan nemt kobles sammen med SEO, Analytics, SoMe og andre datakilder og kan ende med at indeholde alle dine online marketing aktiviteter.