Analyse

Hos SLAX hjælper vi dig med at spore korrekt på dine konverteringer samt andre værdifulde hændelser.

Sporer du dine konverteringer?

Alle virksomheder har forskellige konverteringer, som er værdifulde for lige præcis dem. Derfor er der ikke en “one-size-fits-all”, når det kommer til sporing af konverteringer.

Vi tilbyder fejlsøgning og opsætning samt gennemgang af nuværende opsætning af e-handelssporing på websites bygget i blandt andet andet WordPress, Prestashop, Magento, Shopify, Drupal og Wix.

Få mere ud af dit data i samarbejde med vores specialister. Sammen finder vi den bedste løsning til at kunne tracke de hændelser, som er relevante for din annoncering.

Større gennemsigtighed på alle kanaler

Du har måske allerede gang i flere kanaler som for eksempel Facebook, LinkedIn og Google Ads. Derfor kender du nok allerede begreber som Facebook Pixel, LinkedIn Insights Tag og Google Analytics samt Google Tag Manager. Alle værktøjer er med til at give dig større gennemsigtighed på dit website. 

Spor dine henvendelser, klik på telefonnumre, e-mails og meget mere sammen med os. Uanset hvad du ønsker at måle på, kan vi finde en løsning til dig.

Om du skal bruge hjælp fra start eller allerede har en opsætning kørende, hjælper vi dig med at komme i mål med din tracking. Vi analyserer derfor også dine eksisterende data, så du fremadrettet ved, hvor du skaber størst værdi, og hvad der kan forbedres.

 

Eksempler på værktøjer vi bruger ved analyse og sporing

Facebook Pixel
Facebook Pixel
Hotjar
Google Tag Manager
SemRush
Insights Tag
Google Analytics
Optmyzr

Lyder dette interessant for dig?

Vil du gerne i gang, så er du velkommen til at kontakte os. Vores kollega Kenneth tager gerne en uforpligtende snak med dig, hvor I kan drøfte dine muligheder.