Google Ads

Med en markedsandel på over 90% i Danmark er Google vigtig at være synlig på. Mulighederne er mange, og nogle gange uoverskuelige. Vi har Google Ads specialister, som har stor viden og ekspertise inden for annoncering på Google. Skal vi hjælpe dig?

Få flere kunder med Google Ads

Der er mange veje til Rom – det gælder også på Google. Vi arbejder med flere forskellige målsætninger, som tilsammen er med til, at du opnår dine mål. Det kan blandt andet være brandkendskab, øget websitetrafik eller salg. Målsætninger og kampagnetyper varierer meget, fordi hver case er unik – også for din virksomhed. Vi hjælper dig hele vejen, både på det strategiske- og operationelle niveau.

Det hele starter med den rette strategi

Vi lægger sammen en strategi for din Google annoncering, som indeholder de mål og KPI’er, som er vigtige for dig og din succes.

Ved eksekvering af strategi hjælper vi dig med at udarbejde den korrekte struktur for din Google Ads konto. Her kigger vi blandt andet på søgeord og budget for dine kampagner. Vi hjælper dig dermed med hele opsætningen, hvorefter vi løbende optimerer dine kampagner for det bedst mulige resultat. 

Bliver vi din Google Ads samarbejdspartner, så indgår vi i et alsidigt samarbejde, som bygger på ærlighed, gennemsigtighed og forståelse.

Book et uforpligtende møde, og hør mere om dine muligheder med Google annoncering i dag.

Vores framework

Opsætning

Vi opsætter din kampagnestruktur, skriver de bedste annoncer og finder de mest relevante søgeord.

Optimering

Vi optimerer løbende din konto, så du bruger dine annoncekroner bedst muligt. Test, resultat og implementering af tiltag er blandt andet med til konstant at udvikle din konto.

Opfølgning

Vi taler sammen løbende, for at give dig fuld gennemsigtighed i vores arbejde og dine resultater. 

Alt det du ikke kan se...

Som med alt annoncering er det vigtigt at have størst mulig gennemsigtighed på dit website i forhold til, hvad de besøgende foretager sig, hvor de kommer fra og specielt hvilke konverteringer, der kommer fra hvilken kampagne. Derfor er opsætning af konverteringssporing, korrekte tilskrivningsmodeller samt generel tracking på Google Ads en nødvendighed.

Vi bruger en bred vifte af værktøjer fra blandt andet Google til tracking af forskellige parametre. Derudover linker vi relevante konti som Google Search Console og Google Analytics til din Google Ads konto for at have så meget data som muligt at arbejde ud fra. 

Du kan læse mere om de forskellige værktøjer, som vi bruger i forbindelse med analyse og optimering, her.

Referencer

Et udvalg af vores Google Ads kunder

Lyder dette interessant for dig?

Vil du gerne i gang, så er du velkommen til at kontakte os. Vores kollega Kenneth tager gerne en uforpligtende snak med dig, hvor I kan drøfte dine muligheder.